top of page

Nieuwigheden 2023 - Verandering van boekhoudsoftware

Wij zijn verheugd u te kunnen meedelen dat we vanaf 1 april 2023 zijn overgestapt op een nieuwe boekhoudsoftware.

 

Het is niet langer mogelijk om uw boekhoudstukken via onze "Dropzone" in te dienen.

We hebben onze oude boekhoudsoftware  Winbooks vervangen door Yuki. Als u klant bij ons bent, heeft u hierover een e-mail van ons ontvangen.

 

Deze beslissing is genomen om te kunnen voldoen aan de voortdurend evoluerende behoeften van onze klanten. Yuki is een online boekhoudoplossing die veel geavanceerde functies biedt om uw boekhouding en financiën te beheren. Yuki biedt een intuïtieve en vereenvoudigde gebruikerservaring, waardoor u tijd en geld kunt besparen bij het beheer van uw financiën.

 

U heeft voortaan meerdere mogelijkheden om uw boekhoudstukken naar ons te sturen:

Capture d’écran 2023-05-02 à 19.16.34.png

Via het unieke en toegewijde e-mailadres van uw bedrijf

Het e-mailadres bestaat uit de naam van uw bedrijf @yukiworks.be (bijvoorbeeld: my-company@yukiworks.be). U heeft een e-mail ontvangen met deze informatie.

Capture d’écran 2023-05-02 à 19.19.49.png

Via het Yuki-portaal

U kunt uw inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes uploaden via het Yuki-platform. Uw inloggegevens zijn gelijk aan uw gebruikelijke e-mailadres. Hier is de link naar het platform, klik hier. We raden u aan om de link van het Yuki-portaal bij uw favorieten op te slaan.

 

Capture d’écran 2023-05-02 à 19.20.57.png

Via uw smartphone 

U kunt uw boekhoudstukken scannen en versturen met uw smartphone via de Yuki Assistant app. U wordt gevraagd om in te loggen met de inloggegevens die u per e-mail heeft ontvangen. Download de app door te klikken op de link naar de Apple Store (hier) en naar Google Play (hier).

U heeft uiteraard de mogelijkheid om een van deze 3 opties te combineren. We nodigen u uit om de onderstaande video te bekijken.

 

We moedigen u aan om uw boekhoudstukken regelmatig (dagelijks, wekelijks of maandelijks) en stuk voor stuk aan ons door te sturen. Het is niet langer nodig om het einde van het boekingskwartaal af te wachten.

 

U heeft nu real-time toegang tot uw gegevens, wat betekent dat u op elk moment een direct overzicht heeft van uw financiële situatie.

U kunt uw facturen en uitgaven ook online raadplegen, zodat u uw financiën proactief kunt beheren.

Hieronder vindt u een gedetailleerde uitleg van de belangrijkste veranderingen en mogelijkheden die Yuki biedt. We nodigen u ook uit om kennis te nemen van de best practices.

 

We begrijpen dat u mogelijk vragen heeft over deze update. U kunt ons altijd bereiken op 02/465.67.46 of via e-mail op info@fiduciaireampe.be. We zijn er om u te helpen en zorgen voor een soepele overgang naar ons nieuwe boekhoudsysteem.

Yuki (1).png

Goed om te weten:

 

  • Yuki accepteert uw facturen en bonnetjes in PDF-, JPEG- of XML-formaat (UBL-facturen)

  • Als u het unieke e-mailadres van Yuki gebruikt, zorg er dan voor dat u uw documenten als bijlage bij de e-mail voegt (en niet in de e-mail zelf plakt).

  • Uw documenten worden automatisch in uw digitale archief op het Yuki-platform geplaatst.

Ontdek hoe u uw boekhoudstukken kunt indienen via Yuki.

Ter conclusie,  enkele tips voor het aanleveren van uw boekhoudstukken

1. Raadpleeg uw e-mails om het Yuki-portaal te gebruiken

Alle instructies om uw Yuki-portaal te activeren zijn per e-mail verzonden door Fiduciaire Ampe en Yuki. Neem contact met ons op als u ze niet kunt vinden.


2. Onthoud uw unieke en toegewijde e-mailadres dat aan uw Yuki-dossier is gekoppeld

Onthoud uw toegewijde en unieke e-mailadres voor uw bedrijf: bijv. my-company@yukiworks.be.

 

Door uw inkoop- en verkoopfacturen of andere boekhoudkundige stukken naar dit adres te sturen als bijlagen, komen ze automatisch in uw dossier terecht. Wij kunnen ze vervolgens verwerken en boeken.

 

Bijvoorbeeld: U ontvangt een e-mail (bijv. Proximus) met de factuur als bijlage. Het is voldoende om deze e-mail met de bijlage naar uw @yukiworks.be e-mailadres door te sturen, zodat wij deze kunnen verwerken.

3. Dien uw boekhoudstukken in zodra u ze ontvangt/verstuurt

U hoeft niet langer te wachten tot het einde van het boekhoudkwartaal om uw boekhoudstukken bij ons in te dienen. Dit geeft een beter (realtime) overzicht van uw cijfers en financiële prestaties.

4. Combineer uw boekhoudstukken niet in één PDF-bestand

Wij verzoeken u om elk boekhoudstuk apart te verzenden.

© 2023 Fiduciaire Ampe | Avenue René Comhairelaan 59, 1082 Bruxelles | Brussel Tel : 02/465.67.46 | Mail : info@fiduciaireampe.be

Powered by Stratos Dynamics

bottom of page